MISIUNE

Centru informational,cultural si de socializare pentru comunitatea sectorului Botanica-incurajeaza si sustine libertatea de a cunoaste prin asigurarea accesului liber la informatie tuturor rezidentilor sectorului fara limite de virsta,sex,limba,orientare religioasa,politica,conditie sociala,fizica,capacitate intelectuala.

vineri, 12 octombrie 2012

E SĂRBĂTOARE ÎN ORAŞUL MEU NATAL...

Răsfrănt pe şapte coline ca Roma
Tu-mi eşti balsamul şi aroma,
Tu-mi eşti leagănul, dorul şi visul
Prin tine se-nalţă în floare caisul.
                               Ion Proca

  Să locuieşti în Chişinău e bine, să cunoşti  lucruri interesante din istoria oraşului
 e şi mai bine. În pragul sărbătorii - Hramul Oraşului , ne-am adunat cu copiii de la şcoala medie nr. 49, să aflăm ceva nou, interesant, necunoscut. Pentru aceasta am organizat un concurs de eruduţie ,,Locul unde ne-am născut''.

Nicăeri în lume nu-i mai bine zău,
Ca-n oraşul nostru, ca la Chişinău
În oraşul nostru tănăr orişicănd
Soarele răsare, mai blănd şi mai blănd.
                                Dumitru Matcovski

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu