MISIUNE

Centru informational,cultural si de socializare pentru comunitatea sectorului Botanica-incurajeaza si sustine libertatea de a cunoaste prin asigurarea accesului liber la informatie tuturor rezidentilor sectorului fara limite de virsta,sex,limba,orientare religioasa,politica,conditie sociala,fizica,capacitate intelectuala.

vineri, 31 octombrie 2014

VREAU SĂ-MI CITEȘTI!!!

NU POT CITI, AJUTĂ-MĂ SĂ CITESC, VREAU SĂ-MI CITEȘTI! Acestea sunt primele cuvinte ale micilor cititori care ne pășesc pragul bibliotecii. Noi, bibliotecarii le venim în ajutor  prin diferite programe și activități. A fost implimentat cu succes Proectul Vreau să-mi citești, am lucrat cu cinci familii: mamici, bunici, copii. Au fost puse în discuție temele - bunele maniere, familia, enciclopediile pentru copii, Orașul meu, anotimpurile .  La fiecare întîlnire copiii aflau lucruri noi, desenau, modelau împreună cu părinții, își spuneau părerile. Impactul- să ne întîlnim în continuare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu