MISIUNE

Centru informational,cultural si de socializare pentru comunitatea sectorului Botanica-incurajeaza si sustine libertatea de a cunoaste prin asigurarea accesului liber la informatie tuturor rezidentilor sectorului fara limite de virsta,sex,limba,orientare religioasa,politica,conditie sociala,fizica,capacitate intelectuala.

vineri, 13 mai 2016

ZIUA INTERNAȚIONALĂ A FAMILIEI

Familia mea
Când pe lume am venit,
Doi ochi negri am zărit.
Mă priveau cu încântare
De parcă eram un Soare.
Mai târziu, eu am aflat
Cine-n brațe m-a purtat,
Și m-a legănat ușor,
Ca s-adorm încetișor.
Am văzut apoi, mereu,
Un om care îmi zâmbea.
Și stătea la capul meu,
Și cu grija mă veghea.
Era tata ! Am aflat
Când am vrut să sar din pat.
El mi-a zis: Ce faci aici?
Un-te crezi tu, ursulici?
Și vai ce s-a bucurat
Când pe nume l-am strigat !
I-am zis: –Ta-ta, Ta-ta-ta–,
Și pe loc l-am dat gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu